Cristina Angelucci má viac ako 20-ročné skúsenosti v oblasti licencovania a programov pre deti. Má bohaté znalosti z marketingu, PR, komunikácie, podnikania, tvorby obsahu a organizácie podujatí. Na základe poverenia spoločnosti BolognaFiere vytvorila novú sekciu programov a licencovania. V roku 2008 zohrala kľúčovú úlohu pri spustení jedného z najvýznamnejších veľtrhov v Európe, Medzinárodného knižného veľtrhu v Bologni, v Taliansku. V roku 2021 zorga-nizovala prvý ročník International Kids Licensing Days, ktorý sa stal významným bodom pre všetkých, ktorí sa zaujímajú o rozvoj detského obsahu. V roku 2024 spustila TV/Film Rights Centre s cieľom zlepšiť spoluprácu medzi producentmi audiovizuálnych diel a vydavateľmi detských kníh. V roku 2025 sa na BCBF bude venovať novej obchodnej oblasti, zameranej na interakciu medzi herným a vydavateľským priemyslom.
Frank Gladstone už vyše 50 rokov pôsobí ako profesionálny animátor, producent, režisér, spisovateľ a pedagóg. V rokoch 1973 – 1989 riadil svoje vlastné štúdio Persistence of Vision, Inc., ktoré získalo cenu Emmy, produkovalo reklamy a vzdelávacie filmy. Odvtedy pracuje pre divízie hranej animácie v Disney, Warner Bros., IDT/Starz Media a DreamWorks. V súčasnosti je prezidentom vlastnej animátorskej poradenskej firmy Gladstone Film, Inc. a je bývalým výkonným riaditeľom ASIFA-Hollywood, najväčšej animátorskej asociácie na svete. V tejto funkcii je zároveň aj výkonným producentom vplyvných výročných Annie Awards. Frank Gladstone bol producentom vo Warner Bros. Feature Animation a pre Walt Disney Feature Animation pracoval s produkčnými štábmi na filmoch Myšací záchranári, Kráska a zviera, Aladin, Leví kráľ, Pocahontas, Mulan. K jeho celovečerným filmom patria diela DreamWorks Eldorádo, Spirit: Neskrotný mustang, Sindibád: Legenda siedmich morí a Príbeh žraloka.
Yuichi Ito je režisér animovaných filmov, pedagóg a prezident spoločnosti I.TOON Ltd. Je poprednou osobnosťou japonskej animácie. Špecializuje sa na techniku stop-motion s osobitným zameraním na rôzne techniky animácie hliny a plastelíny. V roku 1998 založil spoločnosť I.TOON Ltd., kde režíroval množstvo uznávaných projektov vrátane obľúbeného vzdelávacieho seriálu NHK Knyacki! a oceneného krátkeho filmu Harbor Tale, ktorý v roku 2011 získal medzinárodné uznanie. Do jeho rozmanitého portfólia patria aj hudobné videoklipy, ako napríklad You Are My Friend od Kena Hiraia a obľúbené televízne reklamy PON DE LION pre Mister Donut. Od roku 2008 pôsobí ako profesor na Tokijskej univerzite umenia, kde vyučuje na katedre Graduate School of Film and New Media. Ito pôsobil aj ako hosťujúci profesor na Univerzite umení v Osake. Bol členom medzinárodnej poroty na rôznych festivaloch vrátane Medzinárodného festivalu komiksu a animácie v Soule (2014) a Medzinárodného festivalu animácie v Hirošime (2020). Je aktívnym členom predstavenstva Japonskej asociácie animácie a Japonskej asociácie ASIFA.
Paul Robinson pôsobí ako riaditeľ medzinárodného predaja Kartoon Studios a prezident Kartoon Channel Worldwide s tisíckami programov pre deti a mládež. Všetky sú starostlivo vyberané a určujúcim faktorom je ich kvalita. Dostupné sú vo vyše 57 krajinách sveta s potenciálnym dosahom pre približne 1,6 miliardu divákov. Paul Robinson je skúseným mediálnym manažérom najmä v tvorbe mediálnych značiek po celom svete. Pred niekoľkými rokmi pôsobil ako výkonný riaditeľ Disney Channel Worldwide, kde bol zodpovedný za globálnu programovú a produkčnú stratégiu. Založil tiež medzinárodné televízne kanály Toon Disney a Playhouse Disney. Pred svojím pôsobením v spoločnosti The Walt Disney Company bol vedúcim stratégie pre BBC Network Radio a dohliadal na vývoj stratégie pre BBC Radio 1, 2, 3, 4 a 5 Live. Okrem toho pôsobil ako výkonný riaditeľ talkSPORT; ako spoluzakladateľ a generálny riaditeľ KidsCO, medzinárodného detského kanála NBCUniversal. Bol tiež výkonným viceprezidentom spoločnosti Your Family Entertainment AG, v ktorej má Kartoon Studios väčšinový podiel.
Ondrej Slivka patrí k popredným slovenským výtvarníkom, režisérom a scenáristom animovaných filmov. Je absolvent Vysokej školy umeleckých remesiel v Prahe (Dáždnik /1984/, Keby som bol vtáčkom /1986/), profesor na VŠMU a vedúci Ateliéru animovanej tvorby. Od roku 2003 pôsobí aj na Fakulte multimediálnej komunikácie Univerzity Tomáša Baťu v Zlíne. Jeho štrnásťdielny seriál Bratislavské rozprávky (1990-1999) patrí k najambicióznejším a zároveň aj v zahraničí k najúspeš-nejším večerníčkovým projektom Slovenskej televízie. Zúčastnil sa na mnohých filmových festivaloch (Huesca, Varna, Annecy, Chicago, Hirošima, Dallas, atď.), získal niekoľko medzinárodných ocenení, okrem iných aj v Tampere (1988), 1. cenu medziná-rodného televízneho festivalu Cena Dunaja v Bratislave (1991). Je nositeľom Čestnej medaily Albína Brunovského (1999). Ondrej Slivka je autorom plagátu niekoľkých ročníkov Bienále animácie Bratislava a vytvoril viacero úspešných interaktívnych výstav v BIBIANE, medzinárodnom dome umenia pre deti.
Michal Zeman je český výtvarník, animátor a pedagóg. V 80. rokoch absolvoval štúdium filmovej a televíznej grafiky na UMPRUM v Prahe. Podobne ako jeho otec, začínal v zlínskych ateliéroch a čoskoro sa stal jeho častým spolupracovníkom. Ako autor námetu, scenára a výtvarných návrhov sa podieľal aj na úspešných večerníčkových seriáloch pre slovenskú televíziu – Lap a Hopko detektívi (1988-94) a Kač-kač-kač (1991-96). Získal Grand Prix v Káhire 1992, mimoriadne uvedenie v Chicagu (1992), bol v oficiálnom výbere v Annecy (1993), Hirošime (1994), Chicagu (1994), mimoriadnom uvedení v Laone (1995). Od roku 1999 pôsobí na Fakulte multimediálnych komunikácií Univerzity Tomáša Baťu v Zlíne a vysokoškolskú pedagogickú činnosť rád prelína s výučbou na SUPŠ umeleckého zamerania v Uherskom Hradišti. Slovenský filmový ústav ho spája s vyše 50 filmami.
Tatjana Žeželj Gojković je renomovaná srbská producentka s portfóliom viac ako 20 celovečerných filmov a seriálov. Je nositeľkou mnohých medzinárodných ocenení. Prvý celovečerný film v jej produkcii, Panama (2015), režíroval Pavle Vučković. Tento film sa dostal do oficiálneho výberu na filmový festival v Cannes a získal nomináciu na prestížnu Camera d’Or. V roku 2015 získal cenu za najlepší debutový film v Cannes. Jej tvorba zahŕňa medzinárodné koprodukcie a prelomové projekty, vrátane úspešnej franšízy South Wind, ktorá získala viac ako 20 ocenení za najlepší film a už roky je regionálnym favoritom. Pôsobila aj v hernom priemysle, v multimédiách a animácii. Kľúčovú úlohu zohrala pri zalo-žení dvoch animačných štúdií v Belehrade a Novom Sade. Tieto štúdiá vybudovala na globálnych štandardoch s cieľom produkovať diela pre celosvetovú distribúciu. Produkovala šesť častí animovaného seriálu Puffins Impossible, v ktorom účinkoval americký herec Johnny Depp. Významne prispela k rozvoju animovaných formátov v Srbsku.
Po štúdiu sociológie, Felix Vanginderhuysen založil vlastnú spoločnosť Jekino, aby mohol do belgických kín dodávať kvalitné detské filmy. Jekino si ako nezávislý distributér vynútil priestor pre detské filmy na konkurenčnom filmovom trhu. Jekino sa špecializovalo na kvalitné detské filmy z celého sveta, no zároveň podporovalo filmové vzdelávanie. Iniciovalo prvý Flámsky filmový festival pre mládež (ktorý stále žije pod názvom JEF) a podnietil postupný rast belgickej filmovej produkcie pre mládež. Ako distributér, Felix Vanginderhuysen často skúmal hranice žánru. Jekino nebránil zaradiť k ani-movaným a dobrodružným filmom pre deti aj sociálne angažované filmy, filmy pre dospievajúcu mládež, a dokonca aj filmy experimentálne. Ako napísal jeho obchodný partner Xiaojuang Zhou (obchodný zástupca medzinárodne uznávanej Attraction Distribution): „Felix má cit pre silné filmy a odvahu priniesť ich do svojej krajiny.“